Subject: Ed: Euroopa Komisjoni poolt toetatud õppevisiidid - võimalus kiirele reageerijale
From: "Jelena Pipper" <[email-masked]>
To: "Stella Ilves" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Mar 2024 13:16:39 +0200

Lp Stella

Palun registreeri e- kiri DHS’s, teadmiseks Kristel Irval, Mary Virves,
Mait Kask.

Info tuli mulle läbi organisatsiooni arenduse võrgustiku.

Kristel Irval saab levitada seda TA siseselt, kuna see seotud nn koolituse
teemaga.

Lugupidamisega

Jelena Pipper

kvaliteedispetsialist

üldosakond

+372 794 3511  | +372 55 68 9895

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine
või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide
lisadega.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Nimel Riin Kobin
Saatmisaeg: teisipäev, 5. märts 2024 12:35
Adressaat: [email-masked]
Teema: [org-arendus] Euroopa Komisjoni poolt toetatud õppevisiidid -
võimalus kiirele reageerijale

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Meil on DG Reformi poolt ellu kutsutud Public Administration Cooperation
Exchange projektis ootamatult tekkinud mõned vabad kohad (4-5)
õppevisiidiks mõnes EL riigis. Seega, kui teie asutus on mõnes valdkonnas
uudse lahenduse otsingul ja näete, et teiste riikide praktikatest võiks
abi olla, siis see pakkumine on just teile! Õppevisiit saab toimuda
hiljemalt mais 2024, nii et kui võimalik partner on juba silmapiiril –
veel parem.

Praktilises vaates toimub õppevisiitide korraldus järgnevalt. DG Reform
toetab kuni 5-liikmelise grupi õppevisiite, mingi kindla strateegilise
eesmärgi täitmiseks liikmesriikide poliitikakujundamise või rakendamise
valdkonnas (oluline näidata ka seost Eesti 2035 strateegiliste
eesmärkidega ning näidata konkreetset seost, milliste väljunditega
õppevisiit on – nt seaduseelnõu, analüüsi sisend vms).

Praeguses projektiringis on õppevisiitide kestuseks enamasti 3-5 päeva,
nii nagu vastuvõtjaga kokku leppida õnnestub. Ametlikuks vastuvõtjaks peab
olema ametiasutus, vastuvõtmisega seotud kulud kompenseeritakse
partnerasutusele 350 eur/päev. Loomulikult saab õppevisiidi jooksul
külastada mitmeid erinevaid asutusi ja koostöö saab toimuda erinevates
formaatides (nt ettekanded, mis on ilmselt kõige tavalisem, aga ka
külastused, töövarjutamised jne).

Kõige olulisemaks ongi vastuvõtva organisatsiooni leidmine ja nendega
programmi kooskõlastamine. Selleks, et DG Reform ja nende partner TAIEX
saaksid hakata praktilist poolt (lennud jne) korraldama, tahavad nad näha
programmi kavandit, et see omalt poolt kinnitada. Esialgne programm peab
Komisjonini jõudma vähemalt 1 kuu enne visiidi toimumist.

DG Reform maksab osalejatele päevarahad (sihtriigi põhine) ning korraldab
jõudmise sihtkohta ja tagasi. Majutus tuleb soetada päevarahadest
(osalejad saavad ise leida endale sobiliku hinna-kvaliteedi suhtega
hotelli). Päevarahadest tuleks osta ka tervise- ja reisikindlustus.

Annan juba ka eelinfot, et jätkame PACE õppevisiitidega ka 2024-2025. a.
Lähiajal peaksime saame Komisjonilt ka ametliku rahastusotsuse, misjärel
saan uue perioodi tingimuste kohta täpsemat infot jagada.

Seniks jään ootama kiiret reageerijat, kellel on vajadus Euroopa
kolleegidelt õppida juba lähikuudel – andke endast märku.

Tervitan

Riin, riigihalduse osakond
5885 1462

 <http://www.fin.ee/> www.fin.ee
 <http://twitter.com/rahandus> twitter.com/rahandus |
<http://blogi.fin.ee/> blogi.fin.ee

P Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.